Friday, July 3, 2009

Petang Jumaat

Ptg ni sangatlah hambar..almaklumlah, hari Jumaat..sume pakat nak balik kampunglah..nak g jalan2lah..sok kan cuti..Tapi keje tetap keje..Tadi g hantar dokumen kat Bahagian Tanah jap..terkejut gak aku sume pakai mask..dengan otomatik aku trus tutup idung..eh! apsal ntah aku tutup hidung..cuak gak tgk deme sume wat mcm tuh..aku trus letak dokumen tu cepat2 dah blk opis aku semula...Before tu aku jumpa pengarah..cuak gak nak g jumpa pengarah sebab amatlah jarang sekali aku nak jumpa beliau..Tapi disebabkan hal Kelab INSTUN ni aku gagahkan jua kaki ku melangkah ke bilik pengarah...Mood dia ok..dan aderla ckit komen kat atas surat yang aku buat...adela dekat 15minit..pas dah settle aku pun kuar dgn leganyer...fuhh..

Hmm..mlm ni jumpa orang tersayang....lalalalala :)

HASBULLAH & FAIZAH
designed by --> abg camera man mase kenduri sebelah lelaki

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width