Monday, August 17, 2009

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC)

Hmmm..baru je abis Majlis APC 2009..makan nasi beriani + kambing panggang..fuyoooh..aku tak makan pun daging panggang tu..sbb mmg xleh nak telan..huhu..bau kambing kuat..pastu makan cendol yang terlebih manis..aduhai...semuanya ditempah dari Kedai Karim Corner..ala yang depan UPSI tu...

Bersama Hummidah

Bersama Kak Bayah

Walaubagaimanapun Majlis APC 2009 berjalan dengan lancar & ditambah seri lagi dengan nyanyian Koir INSTUN yang sangat mengasyikkan..mengasyikkan??hehehe..aku kata macam tu sebab pasukan koir INSTUN ada conductor baru yang sgt2 berjiwa conductor koir..bukan conductor bas tau...sambutan dari kakitangan INSTUN kurang menggalakkan kerana ramai yang terlibat dengan aktiviti luar.

Pasukan Koir INSTUN

Penerima APC bersama Pengarah INSTUN

Makan-makan..lalalalala

Aku harap, untuk tahun akan datang majlis2 seperti ini akan dapat di lakukan penambahbaikan dari segi penyertaan dari seluruh kakitangan INSTUN & susunan pengisian yang lebih bermakna. Tahniah untuk penerima APC INSTUN 2009 & syabas diucapkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width