Tuesday, September 15, 2009

cuci mata sebelum raya

Ahad lepas kami berjalan ke Shah Alam..saja2 cuci mata...rasanya mmg dah takde ape yang nak dibeli..tapi aku bosan dok umah..So abg bw aku g jalan2..Mulanya nak g ke KL..tapi bile pikir2 kompom jem sebab hari Ahad semua orang keluar membeli persiapan raya. So, kami mengambil keputusan jalan2 kat Shah Alam je..itupun dah sampai tak larat nak berjalan..abg sampai tertido kat satu kedai baju kat Plaza Masalam..hehehe

Rupa-rupanya sama je kat Shah Alam pun sesak dengan org bershopping...lagi-lagi kat Kompleks PKNS..nak jalan pun berhimpit2..tak selesa untuk memilih barang..so sekejap je aku kat situ & terus ke PAS...aku jalan2 kat Kompleks PKNS, Plaza Alam Sentral, SACC Mall & last skali Plaza Masalam...Aku tak beli ape pun..just beli t-shirt & seluar slack abg...lepas tu bli serunding daging sikit..

kuih raya di Kompleks PKNS..cantik-cantik belaka

kuih raya & serunding

singgah solat & berehat di Masjid Shah Alam

kat Masjid pun ader jualan raya rupanya

menu kedai makan re_done

Inilah menu berbuka kami...:)

Kami berbuka di Shah Alam juga. Aku ajak adik aku yang belajar di Shah Alam berbuka sekali bersama kawannya..Setelah itu aku terus pulang ke rumah..sok nak keje..huhuhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width