Wednesday, December 16, 2009

Aku dah start masak 

Macam x sesuai je tajuk ni..tp inilah hakikatnyer..aku dah start masak setelah kian lama aku x memasak dan suami ku x makan masakan aku…akhirnya sabtu aritu aku bertekad utk masak. Aku dah boleh dengan bau2an..start minggu ke-14 aku dah ok..alhamdulillah…aku masak sotong sambal & kobis masak lemak campur udang sikit..hehehe..oklah..aku pun dah lama tak uweekkk..so dah oklah kot..kadang2 je cume loya sikit2…Makan kat kedai pun dah boley...bestnyer... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width