Friday, August 20, 2010

Irsyad kembung @ kolik..?.*

Fuhhh..irsyad kekembungan mlm tadi..aku xsempat mkn berbuka sampai habis...mula2 slow die nangis..lepas tu dicampur dengan merajuk & mengantuk menjadi2 nangis die...nasib baik ader carol...tp aku pun turut menangis gak sebab kesian tgk die penat menangis..puas aku pujuk..carol pujuk abis semua cakap melanau keluar...terima ksihla byk2 pd carol..kalau die xde mlm td mau kalut aku dibuatnyer...xtau nak cari siapa..

last2 bile irsyad xberenti gak nangis carol suruh aku call sape2..aku jd cuak pulak sbb td aku bergantung pd carol disebabkan die steady..last die mengalah gak..aku kol Kak Siti..then bile kak Siti dtg irsyad pun dah tertdo dibahu aku..sian die...menangis sampai tertdo..sebak hati ibu...

Cabaran sungguh mlm td..sblm die kena kolik tu lama gak aku biarkan die baring dpn tv..siap puji2 lagi..baiknyer irsyad arini...bolehla aku berbuka dengan tenang...rupenyer..angin dah masuk lps tu n terus mengaruk....aduyai irsyadku syg...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width