Wednesday, August 25, 2010

Suamiku xcident..Irsyad demam..

Hari ni adalah hari ke3 aku menemani suami ke klinik tg Malim utk cuci lukanya..Suamiku xcident pada hari Jumaat lepas ketika pulang dr tempat kerjanya..akibat daripada itu, belakang suamiku melelas terus dan wajib cuci hari2 untuk mngelakkan jangkitan kuman..manakala jari kelingkingnya patah dan disimen..dugaan sungguh di bulan puasa ini..

namun begitu aku anggap ini ada hikmah disebalik kemalangan ini..suami dpt bersama sepanjang bulan ramadhan ini :) die pun gembira dapat berehat dirumah..penat memikirkan hal kerja..mungkin Allah beri die rehat dgn cara begini..

isnin yg sudah Irsyad pula demam..mungkin beralih bulan..berat Irsyad dah pun naik 5.5kg dlm usia 3 bln..wlaupun xbyk naiknya tp aku bersyukur..harap2 Irsyad dpt sembuh sepenuhnya...bulan puasa yang penuh barakah ini aku menjaga dua baby..semakin slim dibuatnya..berat aku pun dah menurun 54kg..aku pun terkejut tp alhmdulillah..tak payahlah aku bersusah payah menurun kan berat badan..semoga suami dan anakku dapat sembuh sepenuhnya...aku harap diriku pun dikurniakan Allah kesihatan yg baik..kalau tidak..sape nak jage baby besar dan kecik kat umah tu...hehehe

1 comment:

metaforafirdausi said...

lor... nape x bgtau paktam xcident.. skrg cmner?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width