Wednesday, October 6, 2010

Irsyad : Cubaan meniarap..

Semalam petang (5/10/2010)..lepas ambil irsyad dari taska seperti biasa aku akan melayan, gentel2, cium2 dia depan tv..ikutkan nak g jalan2 umah Hawa..
tp tgk mata Irsyad dah mcm nak tdo..terpaksa dikenselkan dulu..
bile aku baringkan die tibe2 die mengiring ke sisi belah kanan..
beriya2 mcm nak meniarap..oh! 1st time aku tgk die mcm ni..semua anggota bergerak menolak2 ke arah kanan..klakar ader..kesian ader..xcitedpun ada..sempat gak aku snap gambar & ambil video..hehehe..ader mase nanti aku upload..
dlm 5 minit gaklah die berusaha nak meniarap..last2 fed up n nangis..uwa!!!
xpe..Irsyad cube lagi ye..
yahoo!!!Irsyad dah nak meniarap..maju Irsyad!! maju!! ibu plak yg xcited..
Skang Irsyad dah nak masuk 4 bulan 2 minggu.. :)

Iyah-iyah...susahnya nak meniarap nih..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width