Wednesday, December 15, 2010

akhir tahun sudah..

Semakin malas dah aku nak menulis dlm blog ni..setiap bulan 1 post jer..hehehe..nak kate sebok xlah sebok mane..tp xde mood nak tulis..

tp kugagahi jua nak citer sikit2..skang ni dah akhir tahun kursus pun dah xde..tp prepare tuk tahun dpn..skang just siapkan SKT..lab report..tp yg aku tgh addicted skang ni adelah..shopping online..heheh..bahaya gak ni..ader 5 bender yg aku dah order dr lain2 seller..


*kalu nak tau kat mane aku bli..kliklah kat barang2 tu..

eh..byknyer tuk irsyad..tuk ibu satu jer??..hehe..xpelah..untuk ibu & ayah kena bli kat real kedai..baru puas hati..stokin irsyad dah sampai smlm..cepat sampai..order hari jumaat, selasa dah sampai..cantik!..walker on d way..pyjamas maybe dapat ujung bulan ni..tshirt GAP + hat 5jan baru order sampai..dan tudung ibu..bile2 masa jer..yahuu!!! abis duit aku..dah-dah..stop!!

Next week aku dah bercuti seminggu..buat persiapan sikit2 majlis kawen adek aku..mcm aku plak yg nk kawen..sajer amik cuti lama2..pastu minggu berikutnyer ader jemputan mengajar kat topografi wilayah timur..so..tahun baru 2011 baru aku berada semula di INSTUN..

Irsyad plak skang ni nmpk smakin lincah..semakin membesarlah katakan..time dukung dah kena hati2 sbb badan die xreti diam..jap ke depan belakang..pusing2..aduyai..alhmdulillah ekzema die smakin berkurangan..ader ckit2 lagi..aku guna sabun oilantum (suggested by Pn Ijan) & krim ezera (suggested by Yanadey)..sabun tu murah je sbb sabun buku RM10..krim ezera tu Rm 25 kalu xsilap..kat farmasi sume ader..ingat kalu x ok oilantum nak bli euobos bath oil (rm35) tp pakai sabun oilantum dah ok..so jimat2..hehehe..sabun oilantum & euobos bath oil ni utk sesuai utk kulit kering & bermasalah..ekzema kan kulit kering..kalu kering jd gatai..sian irsyad..:( terima kasih juga pd ayah irsyad sbb sama2 tolong jaga irsyad :)

aku pun masih berpantang xmkn telur n seafood..sbb irsyad still bf (breastfeed)..kalu xde buaian, akulah tempat die mngempeng n senang tdo..ngempeng je trus tdo..hanyut dlm mimpi..hebatkan susu ibu??hehe..

1 comment:

Nurhummidah Mahmood said...

sgt seronok yer ibu irsayad...ibu irsyad banyak duit ni..leh powww ni...
Teruskan breasffeeding bebeh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width