Friday, January 28, 2011

Balik Kampung + Mari Mengundi

Esok aku balik kampung..turut serta adik aku + kawan adik aku + sepupu aku di UPSI..muatkah kereta Myvi suami ku itu?? kena kurangkan barang2 Irsyad ni..huhuhu..barang ibu pun selalu banyak..main angkut je selagi muat..tapi kali ni oleh kerana ramai penumpang kena bawa sikit aje..Harap-harap perjalanan esok lancar..dan tak sesak lagi-lagi kawasan Labis..almaklumlah kemuncak kempen adalah besok..


30hb Januari 2011 adalah hari mengundi bagi PRK DUN Tenang...Untuk menjalankan tanggungjawab..kenalah aku balik..tapi memang aku nak balik kampung pun waktu itu..Siapa yang akan aku undi???Undi adalah rahsia..hehehe

Ape yang penting..balik kampong..OOoOo..balik kampung..hati riang!!***!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width