Tuesday, January 25, 2011

irsyad turn to 8 month :)

Weeehaaaaa...irsyadku sudah besar...24 Jan semalam masuklah umur die 8 bulan..sekejap jer kan..semakin lasak..lincah..kalu diam time die nak tido jer + laloq..kami perasan sekarang irsyad suke dengan iklan TV3 yang ader keluar gambar macam2 dari bumi bulat tu.. :) bile iklan tu keluar je, automatik kepala die berpusing ke arah tv..kadang2 aku saje je bagi die tgk tempat lain..tapi die beriya2 nak alih pandangan ke tv..kalu dari dalam bilik dengar bunyi iklan tu pun die boleh tertoleh ke arah keluar bilik..irsyad..irsyad.
Kadang tu tengah makan, isap kopek pun boleh je die lepaskan dan berpaling ke arah tv..hebat betul iklan TV3 tu..mungkin juga gambar die berkaler2 & kreatif..aku pun suke iklan tu! tau ke iklan yang mane?iklan bile setiap rancangan tv3 nak beralih ke rancangan lain die akan keluar lagu tv3 dan bumi bulat kelaur macam2 barang sofa ader, anak patung..die ikut tema..memang sangat menarik..

dah nampak matang kan?? :)

so naughty!!..kacau ibu die..nak masuk bakul kain

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width