Monday, February 7, 2011

Ganti Puasa

Aku puasa hari ini..target bulan ini nak puasa ganti 5 hari..
(melibatkan hari Isnin & Khamis aje)..hari ini harap2 berjaya..
dugaan sungguh berpuasa di bukan bulan Ramadhan ni..sebab orang di sekeliling semua makan..
kedai-kedai semua memaparkan menu-menu yang cukup menyelerakan..
tengok jajan2 di atas meja rasa nak ambil makan jer..fuhh!! sabar..sabar..sabar..
Lepas tu sambung lagi 3 hari untuk bulan Mac..
bila dah habis ganti legalah aku tak payah kalut2 nak puasa dekat2 Ramadhan nanti..
boleh topup dengan puasa sunat pulak..
Insya'Allah..

Ngantuknya saya..zzzZZZ

2 comments:

Ummi Mahmood said...

wahhh..ibu icad dah rajin update belog...jom puase..aku baru ganti 4 hari..10 days more to finishh...grrr...

jiejah said...

jom...aku lagi 7 hari...smlm dah berjaya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width