Friday, February 25, 2011

Irsyad demam

Demam lagi..makin panas malam tadi..pukul 3am dia dah bangun merengek-rengek..badan pun panas..sebelum tidur tadi ok je...kali ni agak memang agak panas..biasanya kalau demam dia still lagi boleh ketawa & bergurau senda..tapi kali ni agak serius..nak marah ajer..dalam pukul berapa entah aku masukkan dalam buai dan tidur semula..siannya anak ibu ni..kira-kira pukul 5.3o dia terbangun lagi..rupanya pampers dia dah penuh..abis basah semua..aik!! baru je salin pukul 3am tadi..sekarang kuat betul buang air...jenuhla kena cepat-cepat salin pampers..kalau tak lencun..

Aku hantar gak irsyad ke taska..sebab ubat dah ada dah..harap-harap balik ni dah oklah demam dia..tengahari tadi tanya pengasuh dia kata dah ok sikit cuma meragam masa nak tidur..Demam je Irsyad ni..bila tiba ujung bulan..mesti demam..cuma bulan 12 & 1 hari tu tak demam..beralih bulan la kot..Semoga anak ibu cepatla sembuh..

3 comments:

alifah@along said...

siannyer...kak it, baik pergi check dia, sbb selalu demam...ye la, risau jugak kan...get well soon, dear!!

jiejah said...

itulah..senang jer nak kena demam..ujung bulan mesti g klinik bli ubat die..doktor ckp demam iasa jer..ubat kampung pun ada buat jugak..mak abah ckp biasalah sbb beralih bulan..hope past ni die taklah slalu demam..huhuhu..apepun..tenkiu auntie along :)

alifah@along said...

oic..kalau macam tu, takper la...dia BF kan??kuat skit antibodi dia..nanti, bila besar skit, bg makan vitamin C ...gaya bercakap, mcm dah anak tiga dah along ni..hahhahaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width