Sunday, February 20, 2011

Makan Malam Kelab INSTUN 2010/2011

18.2.2011.. Majlis Makan Malam kelab INSTUN 2011...tema 60an..pop yeh yeh gitu..ramai yang sporting mengikut tema..aku n famili gitu-gitu jer..Hmmm..majlis bermula dengan baik..cuma Irsyad tak sihat malam tu..demam + batuk + selsema....Irsyad masuk pertandingan bayi comel..malangnya tak menang..sebab ramai lagi yang comel kiut miut malam tu...tambahan pula pipi Irsyad naik semula dia punya ekzema..huhuhu..dengan hingusnya lagi...juri tak berminatlah..hehehe

Sebelum majlis lagi Irsyad buat spoil..dia b**rak..tapi takpelah..ada anak kecil..macam tulah..tapi Irsyad memang sporting malam tu walaupun dia demam..tapi sportingnya tak bertahan lama..sebab dah melepasi waktu tidurnya..dia terbatuk & muntah dengan banyak sekali...nasib baik aku bawa selimut..kalau tidak mahu satu baju aku dilimpahi dengan muntah Irsyad..mungkin dia tak tahan sejuk duduk dalam dewan tu...

Kami pun berangkat dan duduk di luar dewan...nasib baik ayah Irsyad dukung dan bawa Irsyad jalan-jalan sementara aku menanti keputusan cabutan nombor bertuah dan melihat persembahan bahagian ukur menari tarian naga..persembahan ukur bagi aku sangat sempoi dan menarik + kreatif..tapi juri tak kasi menang pun..huhuhu..sedih..Malam itu memang kurang best bagi aku..sebab..cabutan bertuah pun aku tak dapat..tapi oklah..dapat tengok gelagat semua orang...tapi kesian kat anakanda ku yang tak sihat tu...semoga Irsyad cepat sembuh...

hai..handsome tak saya??

Eh? kenapa tiba-tiba gelap ni??

ibu dan irsyad

ibu dan irsyad lagi


ayah dan irsyad

ayah dan irsyad lagi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width