Tuesday, March 1, 2011

Seminar "How To Create Interactive Course Rapidly"

Hari ni aku g Seminar di UPM..bertajuk..(seperti tajuk di atas)..tapi bila dah masuk dewan..lebih kepada promote Software Raptivity..tapi oklah..quiet good 4 those yang mengajar..seperti lecturer & teacher..kebetulan aku pernah menggunakannya sebelum ini semasa berkursus Lecture Maker di INSTUN..

Sayangnya aku tak apply dalam slide CBT yang aku buat baru-baru ini..rugi betul.. a little bit advance..tapi sayang tak guna..mane tau lepas ni boleh edit..menarik bila apply untuk buat kuiz guna Software Raptivity ni..INSTUN ada 2 licenced Sofware ni...satu dalam Studio dan satu lagi di Bahagian Teknologi Maklumat (TM) ..harap-harap lepas ni TM tambah lagi Sofware ni memandangkan dapat less bagi siapa yang pergi seminar semalam..

Seminar tu tamat dalam pukul 12.oopm..yang bestnya kami singgah Kilang Coklat Berly's di Seri Kembangan..alang-alang dah dekat...dapatlah beli tiga peket coklat..the best coklat ever is..Tiramisu in blue packaging...dalam die white coklat + almond..lagi 2 aku bli tiramisu milk chocolate ( sampul merah) dan aku bli yang reject coklat + mint..puas hati..yang aku suka dapat dibeli semalam..susah nak dapat coklat ni..di pasaraya besar-besar & borong je ada rasanya..hope dapat pergi ke sini lagi..hehehe..harap-harap juga pihak pengurusan & marketing Beryl's dapat separate coklat-coklat diaorang kat semua kedai..senang aku nak bli..hehehe..
sempat bergambar..say cheeseeee!!!

aku jadi addictive coklat sejak 1st time rasa coklat ni..memang kalahlah coklat lain.. ;)

3 comments:

alifah@along said...

best sgt ke ka'it??aishhh...buat along nak g beli plak..hehhee

jiejah said...

along maksudkat coklat beryl's tu kan?? memang best along..sure jatuh cinta punya...b4 ni ader g lawatan abis sratus lebih..huhuhu..lps tu dah tau mane yang best just bli yang kt suker jer..tp mostly rasenyer mmg marvelous..kalah coklat2 lain.. :)baik punyer promote ni..

alifah@along said...

hehheee....along, tgk jenama beryl's je, ingat tak best..hehehhee...kena cuba ni...baik punya promote ka'it ni..hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width