Monday, March 14, 2011

Virgin Coconut Oil (VCO)

Aku telah diperkenalkan dengan produk Catalyst VCO ni daripada kawanku Ieja..kawan masa belajar di UiTM Arau dulu..die tag aku dalam facebook untuk gambar-gambar VCO ni..bila aku baca testimoni-testimoni pengguna amat memberangsangkan..antara testimoni yang membuatkan paling aku teruja nak membeli ialah --> muka tidak berminyak setelah beberapa minggu menggunakannya..So, aku trylah order..satu jer..kalau ikutkan sepatutnya dua baru ok sebab sekali untuk makan dan sapu di muka..bulan ni aku kena berbudget..jadi..aku beli satu je dulu..memang banyak kelebihan bila baca pada pamplet yang diberikan..kira bagus produk ni..bagus untuk kesihatan dalaman dan luaran..


Aku start makan catalyst VCO ni bermula pada 10/3/2011..Baru je lagi..dalam 5 hari perubahan yang dapat aku rasa ialah..aku tak mudah lapar..kalau sebelum ni, walaupun dah breakfast sebelum masuk office, pukul 9am ataupun pukul 11am mesti aku makan kudap-kudapan..atau mengonyel sesuatu samabil mengadap PC..aku memang sentiasa bawa makanan ke office seperti biskut, coklat & roti..dan sekarang aku rasa kurang bernafsu untuk itu semua...
Selain daripada itu, aku kurang rasa letih & mengantuk..almaklumlah..bila ada anak kecil ni tidur memang tak cukup..so far, aku nampak perubahan pada diri aku agak cergas dan jarang mengantuk..kalau sebelum ni sempat gak aku terlelap kejap kat office..hihihihi

Apa lagi ek..part yang paling best ialah..proses penyahtinjaan aku berjalan sangat lancar dan smooth..hehehe (buang air besar la..)..boleh dikatakan hari-hari aku membuang dan takder sembelit-sembelit lagi..sebelum ni aku ada gak mengalami kesukaran nak membuang selepas bersalin (najis keras)..sekarang ok..smoothhh jer....hehehe

Boleh dikatakan promote gak ni...setakat 5 hari dah aku guna, ini ajelah testimoni aku..perubahan di muka mungkin takde lagi..sebab aku belum start lagi sapu di muka..just makan sekali waktu pagi dan sekali pada waktu malam..Hmm..harap-harap wajahku nanati menunjukkan perubahan positif.. :)

1 comment:

PutRee SeJiNjaNg said...

salam kenal..thanks sbb sudi jadi my follower...i follow u back..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width