Friday, April 1, 2011

Happy Birthday to Me

source : google


Hari ini adalah hari lahir saya..tahun ni dah berumur 29 tahun..tahun ni adalah tahun akhir umur aku bermula pangkal nombor 2..lepas ni dah start pangkal 3..tua dah aku..hehehe

1st sekali aku kena ucapkan terima kasih kepada kedua ibu bapaku kerana menjadikan aku sehingga seperti hari ini...ibuku yang telah melahirkan aku..menjaga aku sebaik mungkin..tak terbalas jasamu padaku..(bermadah pulak aku ni..sedih pulak rasanya)

Alhamdulillah..aku dah sampai ke tahap ini..mempunyai pekerjaan yang baik..persekitaran yang harmoni..mempunyai seorang suami yang baik hati..anak yang comel..semoga kebahagian kami sekeluarga berkekalan..dan kehidupan aku serta keluarga akan bertambah barakah hendaknya..


Kepada famili, kawan-kawan dan pembaca blog sekalian..doakan kebahagian kami yer..Moga suamiku dapat balik semenanjung segera dan dapat bekerja berdekatan dengan aku..dan bolehlah duduk serumah..amin...

Terima kasih kepada yang mengwish birthday start malam tadi.. :)


*Aku menunggu wish dari yang tersayang..pelik juga dari malam tadi aku kol tak berangkat sampailah sekarang..selalunya dielah orang pertama yang akan wish.. :( mane suamiku ini..harap-haraplah dia ok..aku dah berfikiran -ve ni.. :(

5 comments:

meen_farieemiee said...
This comment has been removed by the author.
meen_farieemiee said...

happt bday kak...semoga panjang umor n dimurahkan rezeki..n semoga akk diberi kekuatan dan kesabaran dalam mghadapi setiap dugaan:)

jiejah said...

tenkiu meen :) akak doakan meen pun sama..

meen_farieemiee said...

tq kak...meen da rasa cam mana mbesarkan anak-anak tanpa somi..terlalu la payah:(

HASBULLAH said...

Salam ayangku.....

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-29 TAHUN ayangku....

Abg dh wish 01hb April 2011 aritu. Tapi abg nk wish lg kt ayang...Selamat Hari Lahir dan semoga ayang dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..Aminnn..

Abg pun ingin doakan semoga kita dpt duduk berdekatan dalam mase terdekat nih...Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width