Wednesday, April 6, 2011

Irsyad Balik Kampung



Hari ini irsyad ikut atok & nenek balik kampung..tinggalkan ibu..huhuhu..ayah nun jauh di Sabah..irsyad nun jauh di Johor..ibu?? tinggallah seorang..


irsyad jangan nakal-nakal tau..penat nenek ngan atok tu..hehehe

Aku terpaksa membenarkan irsyad di bawa pulang ke kampung sebab badan dia tengah tak sihat..malam-malam demam..dan ada satu malam tu menggigil..nasib baik mak & ayah aku ada..kalau tak aku mesti tak tentu arah dibuatnya..

kalau ikutkan takkan ku lepaskan irsyad ikut balik kampung..tapi memandang kesihatan irsyad..takpelah..ikutlah atok & nenek dia tu...

ujung bulan ni lama nenek duduk sini..yahooooo!!! irsyad sentiasa depan mata ibu..


* irsyad ikut atok & nenek pergi Kuantan..sebab irsyad dapat sepupu baru...(kalau tak lama mak aku duduk sini)...balik sebab nak pergi Kuantan tengok cucu :) bertambah cucu Pak Mahmud..dah 7 orang..Turn Siti pulak lepas ni (adik aku)..bila la tu??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width