Monday, April 4, 2011

Irsyad Tumbuh Gigi

Irsyad dah nak tumbuh gigi..Dah 10 bulan lebih baru giginya keluar...Kat rumah adik aku baru perasan gigi comel dah keluar...patutlah kerja nak menggigit tangan dia jer..
Tapi susah nak tangkap photo gigi dia tu..bile kita sentuh jer terus dia menggigit jari kita..tak pun jelirkan lidah.. :p

Lepas ni Irsyad makin comellah bila dah ader gigi..hehehe..Sonanglah ibu takyah nak blend bubur lagi lepas ni..
Lebih kurang macam inilah gigi irsyad dah tumbuh..tapi yang nampak jelas sebelah jer..sebelah lagi nampak sikit jer..
sumber gambar : google

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width