Tuesday, April 12, 2011

Kursus Bacaan Peta (UP06/11)

Kursus Bacaan Peta telahpun dilaksanakan pada 5-8 april 2011 yang lalu..Setamai 22 orang peserta terlibat dari pelbagai agensi kerajaan.dari JUPEM..PBT dan PTD..antara slot yang best ialah kami buat latihan amal di Tasik Shah Alam..sebab dah bosan buat area INSTUN dan Tg Malim..

Perjalanan ke sana mengambil masa sejam setengah dari INSTUN...aku ape lagi tidur je dalam bas..ntah kenapa sejak akhir-akhir ni suka sangat tidur..ish3..nak membesarkan badan agaknya..pergi & balik aku tidur dalam bas..hehehe

Jenuh juga nak mapkan kawasan tasik tu..luas kawasan dia..tak pelah..sesekali exercise keluarkan peluh..peserta kursus semua sporting..dan sungguh2 buat kerja..kami rehat & habis pada pukul 12 lebih..kemudian kami solat & makan di Kompleks PKNS je..dapatlah juga cuci2 mata tengok2 baju kat situ..dan sempat juga menapau eskrem McDonalds..sodapnyer..i bought chocotop..nyummy!!

Bila jalan2 kat situ mula la aku mengimbau kenangan waktu belajar dulu..suka+duka..time2 dating dulu..hehehe..klakar pun ada bile teringat..maleh ler nak citer kat sini..

Pukul 3 kami bertolak balik dan sampai INSTUN semula pada pukul 4.30petang..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width