Saturday, April 9, 2011

Rindu Punya Pasal

Hehehe..rindu punya pasal aku kini berada di kampung..nak jumpa Irsyad...planning minggu ni sepatutnya aku just pergi Bandar Saujana Putra rumah adikku..tapi..petang jumaat semalam aku tengok gambar-gambar dan video irsyad rasa sayu pulak..terus tukar plan..huhuhu..lepas balik kerja semalam aku terus shoot amik adik aku yang lagi sorang (nong) kat Bandar Saujana Putra dan lepas maghrib kami bertolak..Malam tadi sampai pukul 12.00mlm..

Alhamdulillah selamat...Letih jugalah drive sebab dah lama tak drive jauh..selalunya suami yang drive...tapi takpelah asalkan hati puas jumpa anak tersayang.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width