Wednesday, May 11, 2011

Alamak! Mak Abah Nak Datang Hari Ini

Malam tadi abah aku kol nak datang esok..thats mean arini..pulak tu abah aku mention lagi pagi tadi yang ngah & suami akan ikut..(mak saudara aku..adik abah aku)..alamak!! rumak aku berterabur..bila dok sorang2 bukannya ader mood nak mengemas..huhuhu..sempat ke aku nak kemas balik tengahari ni takut petang dah sampai..tak sempat den nak main bola tampar..huhuhu..nak kena beli lauk pauk..semuanya tak prepare..kalau abah aku bgtau semalam bolehlah aku pergi membeli bahan mentah lepas balik kerja..takpelah..harap-harap sempatlah aku membeli tengahari ni..huhuhu..


Yang penting..irsyad ader..lalalala..i'm happy!! anak abang aku pun ikut sekali


-->feena..rindunyer kat feena yang mulut kepoh tu..hehehe


opocot!..gmbr xde kena mengena dgn entry..ni masa irsyad nak masuk 6 bulan.. :)

3 comments:

Mimie Khazami said...

tumpang seronok bila kawan ku ini happy!! :)

nieza said...

hahaha..terkejut sgt la 2..

jiejah said...

sebok jer...dtg lah cni minggu ni..ajak alifah , siti & suami die tu.. :)

cik mimie:semestinyer hepi!!hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width