Sunday, May 8, 2011

Weekend Yang Serba Tak Kena

Minggu ni aku cuba tahan diri dari blk kampung dan pergi rumah adik aku..walaupun hati ingin terasa ingin berdesup berjumpa irsyad...buat-buatla alasan untuk sedapkan hati nak kemas rumahla..cari tayar keretala..tapi aku pergi pasar sabtu jer...dan kemas2 rumah..

hmmm..tak kuat jugak hati ini..last2 petang tadi abah aku kol tak semena-mena perkataan dari mulut aku keluar "bila nak datang sini?"sambil air mata aku meleleh...ingatkan boleh tahan sampai 19hb mei ni..tapi tak bolehla..seminggu je berpisah aku dah teringat2 wajah sikecilku..wajah die tidur..mengamuk nak susu..ajak main..

Tapi aku taknaklah susahkan maka abah aku datang sini..sebab nanti 19hb mei ni nak datang shah alam sebab ada majlis konvokesyen adik aku..(aku dah siap2 apply cuti) tapi lambat lagila 19hb tu..4 sure aku termiss perkembangan irsyad..uwa!!!...tengoklah minggu ni aku kena gak balik kampung..taknaklah suruh makaabah aku datang sini..kesian diarang melayan anak yang sensitip ni..

*Nong..jom balik kampung minggu ni eh??

*Selamat Hari Ibu....kepada ibu saya..Fatimah Binti Pit..ibu mertua saya Khamsiah Binti Alias.. ;)

Masa ni nak pergi kenduri kahwin saudara sebelah atok irsyad

5 comments:

azah said...

ala..g umah aku jela..:-)

jiejah said...

umah ko xder irsyad :(

Mimie Khazami said...

dear, sabor eh! tabahkan hati... huhu, Irsyad sangat chuumelll!! klu aku pun, aku meraung!!! waaaaa

nieza said...

g umah aku je..haha

jiejah said...

huhu.tgh tabahla ni cik mimie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width