Monday, June 6, 2011

Ke Kem Kerja Pemetaan Utiliti

Hari ini aku akan bertolak ke Teluk Intan untuk mengikuti Kem Kerja Pemetaan Utiliti..nampaknya kena berjemurla..huhuhu..mood hari ni tak berapa stabil..sebab baru naik kerja dari cuti selama seminggu..dalam kepala teringat-ingat wajah irsyad..sob!sob!..irsyad..ibu rindu..dan rindu jugak dengan ayah irsyad..sob!sob!..sampai bila agaknya kami sekeluarga macamni..kalau usaha abahku tak berjaya untuk perpindahan suamiku ke semenanjung, mungkin juga aku akan ke Sabah..

Naik opis ingatkan boleh lupakan kekecewaan..tapi tengok ajer email..ader lagi cerita pasal tu..pulak tu aku ke Teluk Intan ni bersama dengan orang yang mengecewakan aku..macamanelah aku nak menghadapinya..be positive pekjah!!

Irsyad kini dah semakin bijak dan faham apa yang kita cakapkan..kalau dengar lagu jer dengan akan terhenjut-henjut & goyang2kan badannya..kalau dengan zikir & azan die akan gerakkan badan kekiri ke kanan..bijak anak ibu ni.. :) walaupun irsyad dah masuk 1 tahun..tapi die masih lagi belum berjalan..masih takut2 untuk menapak..berdiri sendiri tanpa berpaut dah boleh..cuma nak angkat kaki jer tak boleh lagi..kena ada bantuan..gigi atas baru nak tumbuh..nasib baik tak demam..kesian irsyad..seminggu bersama ayah dan ibu tiba2 minggu ni dah takder..irsyad main2 dengan atok, nenek & pak usu yer..ibu habis kursus ni nanti ibu balik kampung yer..



rindu bangat dengan dua orang dalam gambar ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width