Thursday, June 16, 2011

Keretaku Sudah Sembuh

Dua tiga hari ni cerita mengenai kereta je..semalam..abahku bawa keretaku ke Deva Auto tu (sementara dia ada di rumahku..boleh dia tolong tengok2kan)..die pergi dalam pukul 9 lebih..aku tak ikut sebab ada kelas (kursus SO)..dalam pukul sebelas abah aku call die kata dah ada kat umah..eh kejap jer..Abah aku cakap mekanik tu just betulkan sikit jer..dia kata bila betul2 free baru datang..(mungkin ambil masa lama kot)..huhuhu..


mekanik tu bawa round2 dengan abah sampai ke protoncity..bawa laju2 n brek..abah aku kata dah ok dah..lega lah sikit hati aku..

gambar takde kena mengena dengan entry..tapi nak tepek gak gambar ni..siapa berminat dengan kereta ini bolehlah kontek aku..hehehe



Buat setakat ni...oklah dahlah keretaku itu..tapi sure sekejap jer elok...Siapa nak keretaku itu...aku mau beli kereta baru..uwa!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width