Wednesday, June 29, 2011

Perubahan Wajah Irsyad

Ini antara gambar-gambar irsyad dari lahir sampai 12 bulan (1 tahun)..sekarang irsyad dah 13 bulan lebih..kata orang, wajah irsyad lebih mirip wajah ayahnya..yer la kot..mirip aku tak tau tang mana??tapi irsyad ada tahi lalat atas bibir..macam aku gaks..hehehe..kelakar gak bile boy ada tahi lalat..hikhikhik..

Sekarang irsyad kat kampung..atok & nenek bawa balik isnin aritu..sebab next week aku nak ke Sabah..insya'Allah..kena mengajar di sana untuk kakitangan JUPEM Topografi Sabah..dan sambil2 tu jumpa ayah irsyad..lalalalala...

nenek & atok bawa balik awal sebab ada hal di kampung..tapi sebelum pergi sabah, ibu nak jumpa irsyad dulu...so, jumaat ni aku tumpang adik aku balik kampung..lalalala..harap2 keretaku tu tak buat hal nak sampai ke bandar saujana putra..fuhh berdebar gaks..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width