Saturday, July 2, 2011

Alhamdulillah..Selamat Tiba di Kampung

Alhamdulillah..selamat sampai di kampung pada pukul 9.00 mlm tadi...dan syukur..keretaku pun dah ok..rasa makin best pulak bawa..:)..sayang baliklah keretaku itu..hehehe..mungkin memang master pump yang buat keretaku problem sebelum ni..sadis..sadis..

Sampai je di kampung malam tadi irsyad masih belum lagi tidur..bukan main suka bila nampak muka ibu dia..terus nak berdukung..

main-main dengan ibu..

Sahabat2ku yang ke Paris pun bertolak hari ini..semoga selamat tiba & pulang semula ke tanah air.. :) aku pula akan ke Sabah pada Isnin ni..ada hikmah di sebalik segala kejadian..Allah dah tentukan..redha segalanya..

Bila fikir2 balik nak ke Sabah ni, last minit aku rasa cuak pulak..sebabnya..aku kena mengajar topik diluar bidangku walaupun sebagai kakitangan awam perlu mengetahuinya..iaitu Perintah Am Bab B & C...bab paling digemari oleh penjawat awam..berkaitan dengan elaun2 dan cuti..tabahla aku kalau dibelasah dengan pelbagai persoalan..pengalaman taklah sebesar mana...kenapalah aku setuju dengan tajuk ni...huishh..cuak2...takpelah..apepun aku kena cuba gak..topik lain yang aku kena ajar ialah penggunaan Alat Handheld GPS..tajuk ni ok sikit dari topik yang tadi sebab dah biasa..apepun cuba jayalah..caiyuk2..

Esok dah nak pulang ke Tg Malim semula...harap selamat sampai dan pakaian untuk ke Sabah aku tak packing lagi..8.00am akan bertolak ke LCCT..naik Air Asia..Irsyad tinggal baik2 dengan atok & nenek yer..ibu nak pergi jumpa ayah irysad sekali..lepas ni ibu bawa irsyad sekali kalau pergi Sabah kay.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width