Thursday, July 28, 2011

Selamat Menjalani Ibadah Puasa

Esok aku cuti lagi...sebab balik kampung lagi...hehehe..sabtu ni ada kenduri rumah mak saudara....dan adik beradik aku semua nak balik kampung...so dapatlah kami berkumpul sebelum bulan puasa ni..tapi ahad balik Tg Malim semula...dan start berpuasa di sini...almaklumlah isnin tak cuti di perak..dan aku pun malas nak apply cuti..abah aku kata takper 1st puasa kat Tg Malim...hehehe


Apa pun aku nak wish Selamat Berpuasa...dan berpuasalah dengan penuh imarah & barakah..ni ingatan untuk diri aku..hope puasa tahun ni, aku dapat menggandakan amal kebaikan, pahala...dan tarawikh..taktaulah berkesempatan pergi ke tak..


Lagi satu harapan semasa bulan puasa ni nak berdiet..harap2 turunlah banyak kilo...harapppp sangat...tak cun kalau pakai baju yang nampak sempit & nampak lemak2 yang tak sepatutnye..adussss..paling penting semasa berbuka puasa tu aku dapat tahan nafsu makan dengan banyaknyer...


* malam ni bola Malaysia lawan Singapura...harap2 aku takderla terlibat dengan jem untuk pulang ke kampung petang ni...apapun..Go!Go! Harimau Malaya..sokong gak..walaupun aku bukan fanatik sangat dengan bola ni..tapi irsyad nampak fanatik dengan bola..sebab bola tu kaler2 & bolat2 kot...pantang nampak bola die akan jerit gol!!!! tapi bunyi macam kol!!!!!!! apa2 lah irsyad...tapi yang pelik nampak padang bola kat INSTUN pun die jerit Gol!!!!! dah kenal padang bola kot anak aku ni..hehehe..atok dia kata tiap2 petang bawa irsyad pergi padang futsal & dengar orang jerit gol..sebab tulah irsyad jadi cenggitu...hehehe..meleret-leret cerita pasal irsyad pulak..dah lama tak cerita pasal irsyad..kat kampunglah nanti..dah 14 bulan dah anak bujang aku tu..

2 comments:

meen_farieemiee said...

selamat berpuasa kak..harap dapat la turun 5kg...cabaran tuh haha...kak tq taw....chinchin tuh...

jiejah said...

ok..sama2...selamat berpuasa gak..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width