Monday, August 15, 2011

Berpuasa Di kampung

Sempat gak berpuasa..bersahur dan berbuka di kampung...walaupun sekejap tapi best sebab adik beradik aku ada yang balik..cuma nana & siti je tak de..nana di politeknik..dan siti kena tahan wad..sepatutnya ahad tu turn die blk tenang lepas ke rumah mertua...tapi takpelah..telah ditakdirkan macam tu..

meja tak muat..jadi berbuka di bawah beramai-ramai..syoknyer...

barisan cucu-cucu tok mahmud

ukail tertinggal barisan cucu di atas..

fina yang kuat berposing..

ibu windu irsyad..sob!sob! bersama berus giginya..kalau pergi bilik air mesti cari berus gigi dulu..

hari ahad balik ke tanjung malim (semalam) sempat aku ke batu pahat dulu beli kuih raya..kebetulan aku tumpang adik aku & adik aku nak ambil kwnnya di parit sulong...boleh tahan murahla..ramai giler orang beli kuih raya..nak bawa balik KL la kot..takpun jual kat sane..

antara kuih yang dibeli..untuk aku sikit jer..yang lain untuk mak aku dan mak mertua..hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width