Tuesday, August 9, 2011

Kenduri Akikah Nafis Ukail

Sebelum terlupa..ini die post yang tertangguh lama dulu..kenduri akikah yang diadakan pada 29.5.2011..selepas majlis harijadi irsyad di kampung…lets enjoy the photos…


Nama saya Nafis Ukail


Ini anak abangah aku yang ke-3..kalu ikut susunan cucu, dia ni cucu yang ke-7 pak mahmud selepas irsyad..selamat dilahirkan pada bulan April 2011..tarikhnya terlupa pula..hehehe

sedapnyer tidur...

aktiviti mencukur rambut ukail...ustazah dari pejabat agama..ni kira ikut modul keluarga sakinah..johor je kot buat macam ni..selepas bercukur, rambut ukail dikumpulkan dan di timbang..kemudian abang aku akan membayar nilai berat rambut tadi berdasarkan harga semasa perak..wang tersebut akan disedekahkan kepada fakir miskin.

syoknyer tidur..orang cukur kepala dia pun tak sedar...


abang aku sedang lafaz akad menamakan anak..


ni lah hero aku..hehehe


irsyad & ayah..


irsyad dan ayah lagi...


fina & ibunya...


fina & ukasyah..abg kepada nafis ukail..


faresh adam - nafis ukasyah - nafis uwais


cucu-cucu pak mahmud (abah aku)




suamiku sebok nak berposing...


hidangan pada malam itu..
eh! terselit orang tengah kopek kelapa muda..ngidam ke? ini abang aku yang sulong..abanglong..(gambar keesokan harinya ni..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width