Monday, September 19, 2011

Cuti Hari Malaysia 2011

Cuti Hari Malaysia..semestinya pulang ke kampung..Khamis petang tu aku tabahkan drive ke rumah adik aku sebab kepala macam pening..jem giler dari Sg Buloh..nasib baik aku bawa bekal bahulu kak bayah..dapat hilang tahap kebosanan + mengantuk..banyak gak aku sumbat dalam mulut..bila dah sampai rumah adik aku ktoarg decide balik sok pagi jer sebab takut2 ada jem lagi..Malam tu ktorang kayan cerita Hantu Bonceng kat Astro 1st..lawak gaklah & memang tak lojik..tp aderlah part2 yang macam tak puas hati..ada macam tak kena jer..

Lepas subuh pagi jumaat tu ktorang bersiap dan bertolak..singgah breakfast kat Dengkil..aku dok belakang jer..adik aku nong yang drive dgn kawannya alifah..sampai jer rumah irsyad tidur..petang tu pergi jalan2 pasar malam...

ajak anak bujang ni solat zohor sekali..sekejap jer ikutnyer..lepas tu merayau ntah ke mana2..

di dataran labis..pasar malam kat sebelah..


time kasih atok & nenek sebab jaga irsyad... :)

Malam tu pergi beraya rumah Muksu...


esoknya (Sabtu) pergi kenduri kahwin di Segamat..


ahad dah bilik sini semula..tak puasnya bersama irsyad..kebetulan atok & nenek nak pergi melawat adik aku yang PLKN di sembrong..kami satu jalan..so aku pegang irsyad sampai yongpeng...lepas tu iryad bertukar kereta naik dengan nenek...menangis nak ikut aku...huhuhu..sian..


posing jap b4 balik..

Masa balik aritu ada cerita ura2 adik aku nak bertunang..puas gak korek cerita..tapi macam kabur2 lagi nak buat bila..mungkin raya haji nanti..harap2 jadilah..dah lama aku tak buat gubah2an hantaran..hehehe..

ni lah driver aku...hehehe..peneman aku balik kampung...

* Selamat Hari Malaysia!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width