Tuesday, September 6, 2011

Habis Dah Cuti Raya

Kembali berkerja...mode hari ni macam tak der perasaan...tadi pengarah baru menjenguk ke opisku..1st expression..nampak ok..peramah..biasalah.. =)apa pun aku kena kuatkan semangat kembali berkerja..huhh!!nak kata puas tu beraya tu bolehlah...sebab masa yang ada memang dihabiskan bersama famili tersayang...semalam tibanya detik perpisahan...tak bestnya..

bilalah semua ni nak berakhir..irsyad tinggal di kampung...kemudian aku bertolak balik menghantar suami ke LCCT...dan aku singgah bermalam di rumah adik aku di saujana putra..malas nak meneruskan perjalanan lagi 1 jam lebih ke tg malim..takut malam nanti sunyi & meleleh lagi ayor matoku ini..

Pagi tadi bertolak dari saujana putra pukul 6.00am..dan sampai INSTUN pukul 7.25am..amat mengantukkan...hmmm...


ibu rindu irsyad..=(

Raya kali ni memang seronok..sebab melayan karenah irsyad yang semakin bijak..suka memebebel..cakap bahasa jerman nanti aku buat entry khas untuk raya kalau mood nak menulis & upload gambar ada..gambar anak bujang ni paling banyak..

2 comments:

Susie said...

aku demam ni...malas nak kje rasanya...semalam dah mc...arini xbaik2 lagi....

jiejah said...

shiannyer..minum air masak banyak..tgh musim ni..aku pun blk sini keje bersin jer..tekak pun mcm nak perit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width