Tuesday, November 22, 2011

Esok ke Langkawi

Dah 2 hari ni kat office batuk2 & hidung pun srroottt sreeettt jer..tp ok lagilah..boley control..

Tapi esok dah nak ke Langkawi..ada Seminar Pemantapan Pengambilan Tanah & Isu Berkaitan Harta Pusaka @ Hotel Grand Continental...

naik bas INSTUN..oh noo..perjalanan yang jauh..lepas tu naik feri lagi..harap2 taklah muntah..

semoga dah oklah kesihatan aku ni sok..badan pun kejap2 rasa seram sejuk..cepatlah ok hendaknya...nasib baik Jumaat balik...

Sabtu dah nak balik kampung..nak tolong adik aku beli2 barang2 tunang...

malam tadi sempat gak aku siapkan base untuk sireh junjung dia..aku memang suka buat bende2 tu..kemas rumah je masih tertangguh2 lagi..baju2 & barang2 masih ada lai dalam kotak..pinggan pun ada yang tak keluarkan dari kotak lagi..mood nak susun elok2 xder lagi dan tak berkesempatan...sabtu & ahad takde kat rumah..lepas banyak outstation dah nak hujung tahun ni....huhuhuhu...

Petang ni kena cari bekalan kot..1) ubat batuk

Malam ni pack barang..dan yang paling penting aku mesti beli cokelat..coklat ferero roshew utk hantaran adik aku...dan untuk aku makan..huhu..untuk slimkan badan..hahaha

tak taulah syok ke tak pergi ni..almaklumlah cuti sekolah..pastinya bersesak2 dengan org ramai...

Lepas tu aku nak cari periuk@mangkuk Corelle ke..visions ke..corningware ke..untuk kenangan-kenangan......

dah bercampur aduk aku punyer cerita..banyak lagi gambar2 tak masuk dalam blog ni..nantilah..cari mood..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width