Thursday, November 10, 2011

Hari Raya Aidil Adha 2011

Raya haji tahun ni turn balik tenang..sebab raya aidilfitri turn keratong...tapi kejap je en abang cuti..memang tak puaslah..balik gak ke keratong time belah petang & balik semula tenang malam tu gak...consider gak sebab en abang tak selalu balik jumpa famili...

macam biasa..masakan di kampungku..kuah kacang, rendang daging, ayam kari, kuah lodeh..dan seperti dijangkakan famili adik beradik mak & abahku pasti datang..hehehe..meriah gak walaupun tak semeriah raya aidilfitri..

tahun ni famili adik abah aku je yang wat korban..tapi buat di mersing raya haji ke-2..tak dan nak g sana..apapun walaupun sekejap berjumpa tapi seronok dapat berkumpul time raya ni.. :)


aksi anak bujangku yang semakin membesar...time ni tengah duduk2 dengan ayahnya..nasib irsyad kenal ayahnya..rindu benar agaknya..berkepit jer..tapi sian dia..kejap jer dapat duduk sama..


ayah & irsyad


atok & irsyad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width