Thursday, November 10, 2011

Rutin Bulanan

Rutin bulanan aku ialah menghantar en abang ke airport...hehehe..

Cuti Raya Haji hari tu kejap je..malam jumaat balik aku ambil kat airport & hari Isnin kembali hantar dia ke airport semula...kesian tgk dia..makin kurus aku tengok..rambut pun tak sempat gunting..sebok menanda kertas dan menghabiskan silibus...hmmmm

bila timbang berat tengok 63kg..yang aku pulak gedembomm memang amat mengejutkan 59kg!!! hahaha..ingatkan penat angkat barang & kemas rumah makin turun ..tapi makin naik...memang salah aku gak..sebab penat punya pasal aku cover balik makan 2 kali ganda..hehehe...terdiam jap..

mak aku pun ada kat rumah so paham2 jelah ka...sayang woo tak makan makanan mak...sodap menjilat jari walaupun nasi goreng jer...

masa pergi berurut petang selasa kelmarin, makcik yang urut aku pun kata badan aku dah naik...huhuhu..masa tu dia tengah urut part peha aku..ekeke... bersama en abangku..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width