Tuesday, November 29, 2011

Selamat Hari Lahir Abah

Baru ni nak upload gambar masa besday abah..kebetulan masa ni aku berkursus utilti kat johor tu, so bermalam di rumah abang aku di Kulaijaya..Birthday abah aku pada 26 Oktober..kebetulan cuti Deepavali..abang aku belikan kek saje2 je..ikukan abah aku tu mane nak kek pun..die lagi suka makan2 jer..irsyad jelah over bila tengok lilin tu..tapi tak reti2 gak nak meniup..terkembang kempis hidung dia..huhu..

apepun..Selamat hari Lahir Abah...yang ke 58 tahun

Semoga dipanjangkan umur & sihat tubuh badan & dimurahkan rezeki..



irsyad & atok..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width