Tuesday, December 20, 2011

Bila agaknya ek?




Bila agaknyer ek???.......


..:: irsyad nak dapat adik...(sebab jeles gak dengar kwn2 yang sama2 pregnant dulu dah mengandung lagi dan ada yang bersalin kali kedua..huhu..hebat & tahniah..apapun berfikiran positive..ketentuan Allah..mungkin belum tiba masanya..Allah Maha Mengetahui segalanya)

..:: aku dan suami dapat duduk sama...(usaha dah pun dibuat..perancangan jangkamasa pendek mmg bukan aku yang akan pindah ke sana..suami yang mungkin akan berkorban balik kesini..harap2 perjalanan hidup ini mendapat keredhaan dariNya)

..:: nak beli rumah sendiri...(seronok bila tengok kawan2 yang dah ada rumah sendiri...aku & suami memang terigin rumah sendiri...nak menghias & nak beli barang2 rumah pun dah tak kisah..tapi buat masa ni memang takde perancangan beli rumah lagi..mana tau bile dah duk sama dengan en abg dah boleh beli rumah..hmm)


Apapun..semuanya DUIT...

bukan duit RM tu..

Doa, Usaha, Ikhtiar & Tawakal...

jangan berputus asa.. ;)

4 comments:

Ummi Mahmood said...

bila agaknya eak??...adalah tu... aku doakan semuanya jadi kenyataan.. kdg2 kesian tgok ko, tiap2 minggu balik kg jumpa anak.. tabah betul.. tapi nak buat mcm mana kan.. insya-allah allah akan makbulkan doa ko satu hari nanti.. sabar yo...

jiejah said...

amin...
ada lagi satu bila agaknyer ek??
bila agaknyer aku nak basuh kereta??ekekeke

Susie said...

insyaallah ade rezeki nanti semua leh jadik kenyataan.

jiejah said...

amin.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width