Friday, December 30, 2011

Hampa

Malam tadi berborak dengan en abg via phone...aku bagitaulah berat aku dah turun mencecah 56 kg..dia gelakkan ajer..dia kata jangan percaya pada timbang yang baru beli tu..so aku bgtau pada dia yang aku akan buktikan betul dengan compare pada timbang di Billion...


macam best je alat penimbang ni kan??

So,tengahari tadi aku ke Billion..bila dah masukkan duit 20sen...alamak..betullah..tak boleh caya timbang aku tu...uwa!!! tau tak berat aku berapa?? 57.6kg...maksudnya baru turun sikit jelah...huhuhuhu...kena beli alat penimbang lain ni...tapi kalau dalam area minggu ni bila aku timbang paling tinggi pun akan cecah 57.5kg..waktu pagi akan ke 56.9kg ke 57.0kg...mana satu aku nak ikut ni...

2 comments:

Ummi Mahmood said...

kalau aku ikut yang ringan..hahaha

Susie said...

dah ok la tu kait xyah nak kurus2 lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width