Monday, December 12, 2011

Penambah Semangat Untuk Kurangkan Berat Badan

Inilah dia pemangkin semangatku..hehehe..

beli di guardian di Giant Putra Height..
harga RM38.88
ini mini size..
saiz besar sikit dalam RM60 above..

bila nak timbang tarik petunjuk digital di belah bawah & tekan ON..dah sudah guna tekan OFF semula & masukkan kedalam semula..sangat comel & cantik penimbang ni..buat aku tergoda & terbeli..hehehe

dari sudut tepi..ada 2 jenis..berwarna macam yang aku beli ni..dan lagi satu clear color..so nampak skru2 di dalamnya..so aku pilih yang berwarna..

ni berat masa lepas beli..
5/12/11 = 58.2kg
.
.
.
dan hasil setelah seminggu..
.
.
.
terkini..
12/12/11 = 57.0kg
sebab aku puasa hari ini...kurang air kot...

usaha lagi...!! target 52kg..nak bagi muat seluar semula..
susah nak turunkan berat sebab aku jarang bersenam sekarang ni..so kena kawal pemakanan ajelah..dan minum teh hijau..bagus sekali..

5 comments:

Ummi Mahmood said...

i like....turun naik penimbang jerlah kejenya pasni

jiejah said...

memangpun..eksited terlebih..hehehe

Fatin Syamila Binti Fadzil said...

Salam.. saya boleh tolong untuk turunkan berat badan akak :) ask me how! - 0135080206

Anonymous said...

Awak penimbang ni nama apa

Anonymous said...

Tepat x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width