Tuesday, January 31, 2012

Carpet Shaggy

Ahad lepas aku singgah Nilai masa on the way hantar en abg pergi airport..akhirnya aku dapat merembat carpet shaggy ni di kedai Carpet Naeem..ni antara carpet murahlah bg aku...tuan kedai tu muka garang..aku takut nak minta murah lagi...bila aku tanya ni brapa? dia kata RM200 saya bagi RM150....kalau bulu yang kasar sikit dapat RM100..aku tanye boleh kata semua saiz jenis shaggy ni..hehehe..mesti tension pak pakistan tu..oklah tu kot..jenis yang selain shaggy ni mahal sikit..aku pilih simple2 je..saiz kecik je ni 110cm x 150cm untuk letak dalam bilik...



ok tak kaler ni..en abg yang pilih..kalau aku nak coklat @ oren..tapi die kata biarlah bilik warna lain...tapi kedai ni takde jual shaggy yang plain kaler..

aku ada rembat lagi satu alas kaki untuk depan pintu..dia kata RM45 saya bagi RM40..aku terus cakap RM30 xdapat ke?..then dia kata boleh..so total dalam RM180..time nak bayar tu aku minta tawar lagi..die bagi RM170...(senang pulak dapat murah..tau tadi carpet hijau tu aku mintak lagi murah awal2 lagi)..kalau siapa2 tahu ada tempat lagi murah bgtaulah yer..

Impian lepas ni nak beli yang saiz paling besar untuk ruang tamu..dah tanya hari tu dalam RM350 untuk shaggy A-1 bulu halus..kalau kasar sikit RM300...tapi kena beli kaler coklat...biar match dengan langsir & sofa..sedap sikit irsyad nak berguling2 lepas ni...yang ada ni sekarang buluh..keras..tapi yang bestnya kalau air tumpah senang nak lap & keringkan..tapi takpelah..nak cuba yang lain sikit..

kalau nak beli online aku suggest kat carpetsindustry.blogspot.com

5 comments:

meen_farieemiee said...

kat kedai tg malim ...fara ader tgk...harganya 180..dia bg 150...tapi blum la amik g...nak tgk bajet gak ...hihi....kalu yg besar 270 dia bg 250..

jiejah said...

ada gak yang 250 utk saiz sederhana besar..paling besar tu 350 tmpt yg akak tgk...tg malim kedai yg kat mane?

meen_farieemiee said...

OOO YER...kat tg malim nih kedai mazlan yg deret kedai m.best cafe tuh..

Loh khai May said...

Sesiapa berminat nk beli carpet shaggy saiz : 160cm X 220cm & berat lebih kurang 7.5kg, Bulu : Lembut and Harga menarik termasuk postage ke semenanjung n sabah/sarawak. So, contactla emel --> khaimey@gmail.com

MSL With Lurv said...

Salam sis,

terdrop by baca post on Shaggy ni..;)

2 saiz jer kan...yg kecik (dlm 7jengkal setengah)..xtau exact cm...smlm beli RM90 dia bagi..yg lg satu, besar di abgi last RM140..

Yang sis beli ni xtaulah saiz sama tak yg dibeli,,;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width