Tuesday, January 31, 2012

Irsyad...ibu rindula...


tepek jap gambar terbaru anak bujangku ini...rindunya lahai..nak dengar mulut becok dia membebel...marah2..nak kacau dia bagi dia marah..seronok tengok kening dia berkerut..

sekarang ni apa sahaja yang kita buat memang dia cepat je ikut..masa menunggu kat airport tu potpet2 mulut dia..bila ayah dia sampai kat kereta..tiba2 die senyum memanjang sambil terkembang hudung & diam jer..ala2 malu2 kucing gitu..almaklumlah sebulan lebih gak tak jumpa..

lepas tu lepas beberapa hari bersama ayah, ayah irsyad suka sebut"Allah..Allah.."jap2 Allahuakbar"..Irsyad pun dah terikut..kejap2 Awwah..Awwah.."dah macam gaya orang tua aku tengok..

ada sekali tu kat rumah tanjung malim ni dia tumpahkan susu, then aku cakaplah "ambil tisu..lap"..dia pun ambil tisu & lap..bila balik kampung, susu tumpah lagi..automatik dia cakap.."lap..lap"..dan terus ambil kain kat dapur..hehe..seronok sangat tengok gelagat dia time ni..

kalau dalam telefon pun dah pandai gaya ckp macam orang besar...cakap sambil bawa jalan sana sini henphone tu..kalau cakap hello tu kemain kuat, "LO! LO!..sebijik gaya abah aku bila cakap Hello!..hehehe..lepas cakap LO! tu dia akan berceritalah macam2..ntah apa2 aku pun layan jer..



sabtu insya'allah kita jumpa yer ucuk ibu ni...

*xsabar nak tunggu taska bawah rumah aku tu siap...aku tengok grill dah pasang...

3 comments:

Raden Allya Kay said...

hensem nyer Irsyad... :)

Anonymous said...

Happy birthday to Mimie....15 Feb... from someone you used to know so dearly....i miss u like crazy

Ummi Mahmood said...

saper pulak anonymous ni?..
lenkali buh namer ler..baru gentlemen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width