Wednesday, January 4, 2012

Majlis Perkahwinan Khairy Kamarudin

Lokasi : Felda Sg. Behrang, Perak

Tarikh : 31 Disember 2012


Akhirnya dah kahwin classmate aku ni..dari diploma sampai degree satu kelas..sama ng kakchah yang tudung purple...dan suaminya zahid yang berbaju merah tu..zahid sekelas masa degree..tinggal lagi 3 orang kot classmate aku yang masih bujang..apapun layan jelah gambar nih..


semangat2 anak kachah...yang lelaki tu tua dari irsyad 2 bulan jer tapi berat dia 17kg...irsyad baru 10kg...hehehe..baby dia yang baru 2 bulan tu dah 7kg...kuss semangat...



dah nak balik masa ni...


famili kakchah & pasangan pengantin..


kakchah dan baby chenta a.k.a kaseh nurbatrisya..

last masa aku jumpa kakchah masa anak dia yang sulung baby lagi..sekarang dah ada 2 adik..hebat...harap lepas ni boleh jumpa lagi.. :)

2 comments:

alifah@along said...

kkkkkkkkkkkkkkkkk...sanggup u kawin dulu...hahhahhaaaaa...ka'it, knp u tak janji2 dgn i..i sbb takder gang, yang i tak pergi tu..huhuuu....apapun, doakan kesejahteraan diorg je la...amin...kak chah tu, cepat benau la, dh tiga..camna la den nak kejar..hehhehheee...

jiejah said...

ala...kalau tau aritu kt ajak along...huhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width