Thursday, January 12, 2012

Pecah Rekod


ibu bersama irsyad yang tak cukup tidur


Uwa!!! irsyad nak tidur lagilah ibu...


Pecah rekod irsyad bersama atok + nenek & acik bila dok umah aku 10 hari 9 malam...hehe...pagi tadi blk...sodehnyer..sunyi kembali rumahku...:'-( Bolehla aku berdiet kembali...effectnya bila makabah datang ni berat ku makin bertambah hehe...petang ni boleh start bersenam...jom midah!! "nak main bola tampar ke nk berjogging??"

masa makabah datang sini takde g jalan mana2 pun sebab aku bukan kakai jalan..kalau en abg ada boleh dia tolong bawakan...aku bgtau je nak kemana..ni nak suruh abah drive pun kesian pulak kat dia..takpelah..jalan2 g rumah adik aku jer..hehehe

sesi urutan otot2..


irsyad. "apa yang nenek buat tu??", "irsyad nak duduk juga"....

tenkiu makabah bw irsyad ke sini...datanglah lagi.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width