Thursday, February 9, 2012

Cool Blog

Cool Blog bukannya Blog yang sangat cool...hehehe

Korang pernah tak minum air ni..alaa..air yang ada biji2 hitam tu...aku baru je try..jarang nak beli2 air2 sejuk gini..rasanya oklah..iceblended berperisa yang kita nak then plus topping ikut pilihan kita..paling glemer topping pearl (biji hitam yang kenyal tu)..


sebelum ni en abg aku & kawannya berangan nak invest buat bisness ni..ini dia jumlah pelaburannya RM88K...aku support moral jer..memang aku pun suka kalau die buka bisness...takdelah dok jauh2 lagi pasni.


print Screen dari http://www.coolblog.com/



Ni aku snap di RnR Seremban



ni aku & irsyad tengah order Cool Blog di Kipmart Segamat...paling best aku rasa chocolate + pearl..dak irsyad bila minum die buang pearl tu..hehehe..habis lantai kipmart kotor..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width