Friday, February 3, 2012

Gambar Masa Kecil

Wajah-wajahku semasa kecil...

tembam + comot + gelap..wakakaka..




ni dekat masjid jb kot...dengan 3 org abgku, abah dan kakak sepupu...



di rumah arwah atok dengan adikku Nong..



dengan 2 org abgku & adikku Nong..bergambar depan peti ais tu..siap pegang bunga yang paling tak tahan..hehehe



Muka tepung kormak..bubuh bedak banyak sangat kot..



Dengan abgku Nas...masa ni pergi rombongan ke KL kot..



Ini masa kenduri kahwin mak saudara ku..Maklang..muka aku monyok sedih sebab rapat dengan dia...huhuhu



Ini masa kenduri kahwin akak sepupu di JB..



Ni masa kenduri akak sepupu..sama baju dengan di atas..ketara gelap time ni..nasib baiklah dah sekolah menengah aku pandai cari krim safi untuk mencerahkan kulit mukaku..lepas tu krim tia amelia..dan bermacam2 lagilah krim yang aku cuba...hehehe...


Lepas ni nak masukkan gambar suamiku pulaklah..rasanya muka irsyad ikut muka dia kot...nanti aku tunjuk..hehehe

1 comment:

Ummi Mahmood said...

hehe...comel...muka sebijik macam muka fina..adalah iras2 sikit..
ada jugak rupa icad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width