Monday, February 13, 2012

Gantung Sekejap Kasut Sukanku



Ini adalah aktiviti ku setiap petang isnin hingga khamis...tapi buat sementara waktu ni aku kena rehat sekejap daripada bermain bola tampar + berjogging...mungkin rehat selama 9 bulan lebih..mungkin juga lebih dari itu...sebab..sabtu haritu aku telah buat pregnancy test dan..positif pregnant..alhamdulillah...


Apapun kandungan ni masih awal lagi...ingatkan taknak heboh..tapi tak sabar nak tuleh dalam blog ni... :) doakan aku & baby selamat :)

9 comments:

ummie fariemiee said...

TAHNIAH KAK....irsyad nak pat adik dah...semoga kedua2 nya sihat sentiasa :)

jiejah said...

hihihi..tenkiu..;)

Ummi Mahmood said...

hihi....rejeki..

:: wawahudA :: said...

tahniah ka'it...

jiejah said...

hehehe..tenkiu wawa :)

Ummi Mahmood said...

wei..carta lily slim tu kena tukarlah.tak leh guna carta diet dah....hehe..
Yang kat tepi tu pulak, carta penambahan berat badan pulak dari skang sampai bulan ke 9...hehe..

jiejah said...

a'ahla...nnti aku buang tukar yg lain...kena bhenti jap aktiviti penurunan berat badanku..huhuhu

Susie said...

tahniah kait..sukanya aku dengar...jaga diri bebaik ek...

jiejah said...

hihihi..tenkiu yut..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width