Tuesday, February 21, 2012

Jus kedondong


Korang pernah minum tak jus kedondong? aku tak pernah minum...bila kat kedai kalau ada jus kedondong pun aku tak mungkin order...mungkin akan order jus oren ke..tembikai ke..tapi bukanlah kedondong...aku cerita pasal jus kedondong ni sebab suami aku balik2 sini bgtau aku dia nak masak macam rancangan "5 rencah 5 rasa"..hmm..aku iyakan jelah..tapi die asyik sebut je nak buat jus kedondong...oklah tu..tapi yang buat aku confius die kata, "abg nak buat jus kedondong campur kacang botol"...

aku macam tak percaya & tanya lagi sekali..dia cakap benda yang sama...ada ke campur kacang botol?? biar betul...kembang tekak aku dengar...."betul ke cheff tu buat macam tu??".."ada...tgklah nanti abg buat"...layan ajelah..tapi sekarang nak mencari buah kedondong tu kat mana??..aku layankan aja..sebab balik sini bukanlah selalu...permintaan macam2...petang ni nak pergi mencari buah kedondong...dengan kacang botol..errkkk!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width