Tuesday, February 21, 2012

Majlis Pertunangan Sepupu

Tarikh : 5.2.2012

Lokasi : Taman Mewah, Labis


Tema purple..aku pakai merah makngah dengan irsyad..anak bujang tu tak mau tanggal selipar dia..aduhai..



datang2 je terus pergi dapur...kita makan dolu...

En. mahmud a.k.a abah aku menjadi wakil pihak perempuan..menerima tanda hantaran..


sah dah jadi tunangan orang...


antara hantaran...9 berbalas 7 dulang..


mcm biasa ada terselit gmbr anak bujangku yang baru2 belajar nak buat "peace"


mak buyong bersama suaminya..


kami lepak di luar rumah (bawah balai) sementara majlis berlangsung dalam rumah...tetamu mesti di utamakan...rumah teres di taman agak sempit, sedara mara aku kalau berkumpul mmg ramai..jadi kenalah keluar separuh duduk kat luar..hehehe



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width