Thursday, February 2, 2012

Progress Taska Baru INSTUN

Aku sempat snap beberapa gambar progress kerja taska baru INSTUN...Hepi pula rasanya...angan-angan membawa irsyad ke sini semakin hampir...lalala....mesti irsyad seronok duduk taska sebab barang2 permainan,katil,meja belajar semuanya ada & sangat ceria warna barang2 tu...


Alamak sowi pn ijan...tersnap gambar tengah bongkok...









Proses angkat peralatan permainan...



Dari luar pintu...

Ini baru sikit...masa aku nak g opis tadi dah masuk n siap pasang banyak barang...paling best gelongsor kaler purple tu...rase macam aku pulak nk try dok taska...hehe...
Ada 3 bilik taska ni...yg besar utk bilik baby sbb ada toilet..dah ada katil sekali..lagi 2 utk kanak2 lelaki & perempuan..pn ijan kata taska ni rasmi rabu depan...sok proses mengecat pula oleh en hafiz & awe...
Apepun terima kasih kepada pihak pentadbiran INSTUN atas inisiatif ini...hepi rasanya...mana tak hepinya...aku boleh bawa irsyad ke sini dengan segera...lepas tu taska ni terletak di groundfloor apartment yg aku duduk....so sangat mudah nak hantar & ambil irsyad...

3 comments:

The Silent Photgrapher said...

gambar saya ngha susun katil dan pasang whiteboard xde pom.. huhuu

jiejah said...

hang xder masa tu...harizi & pn ijan je ada..

meen_farieemiee said...

amboi nak jugak gambo dia...hiee cam best jer taska tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width