Thursday, March 8, 2012

Irsyad, Faiz & Tok Alang

Irsyad bersama Faiz & Tok Alang


Petang2 macam ni rindu dengan anak bujangku...nak lepas rindu kol ajelah yg boleh aku buat..dengar dia ckp ntahapa2 tu..tak kesahlah bil tpon sratus lebih sebulan...asalkan dapat cakap dengan Irsyad...besar dah dia..dah nak jadi abanglong..bulan 5 ni masuk 2 tahun..gambar kat atas tu bersama paksedara aku merangkap Tok Alang Irsyad & Faiz yg merupakan sepupu yg paling bongsu belah abah aku..so dia paksedara irsyad..hehehe


irsyad dah bolehlah cakap sikit2..kadang2 ikut kita cakap yang hujung2 jer..campur dengan pelat2 lagi..


ibu=bu

ayah=ayah

abah=abah

atok=atuuk

nenek=niniik

susu=tutu

selipar=porr

bilik=blek

bangun=manyun

gambar=bor

bye=baaa

assalammualaikum-a'aa

handset=ebecek (abc)

bola=bola

kalau nampak padang bola=automatik dia ckp golll!!


handset ni dia panggil abc sbb ada lagu abc dlm handset ibu dia..sbb tu dia panggil abc...hehehe

apelagi word yg dia boleh sebut ek..lupa dah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width