Monday, March 26, 2012

Ke Litar Sepang

Tajuk macam gempak...bertuahnyer nak pergi Litar Sepang dengan hiruk pikuk orang yang sangat ramai..sebenarnya ke LCCT..menghantar encik abg nak balik ke KK...kebetulan ada kereta F1 di situ...irsyad bukan main eksited lagi..terus melulu berlari ke arah kereta tu..tak hiraukan ayahnya yang macam nak nangis...hehehe




Tapi jenuh gaklah menempuh jem bersama2 kenderaan yang nak ke Litar Sepang..nasib baik bertolak awal..en abg kata tiket pukul 3 petang..kami bertolak dari Tanjung malim pukul 9.30am...singgah isi minyak, toilet itu ini n singgah jap rumah adik di saujana Putra..makan2 jap lepas tu baru bertolak dalam 12.30 sbb takut jem..

Alahmdulillah..walaupun banyak kenderaan, tapi perjalanan masih terkawal..polis trafik cekap melaksanakan tugas dengan menyediakan jalan khas ke LCCT...so kami sampai awal di LCCt dalam pukul 1.30pm..

Oleh kerana orang terlalu ramai serta tiada tempat duduk dan tiada tempat untuk ngeteh..maka suami aku menjadi kesiankan abah..jadi dia kata baliklah dulu...jadi lepas salam2 n kiss2 sikit..aku pun balik...tinggallah dia sorang di LCCT dalam keadaan bersedih...



abg, abah & irsyad




on the way blk tu en abg kol, "habislah ayg..tiket abg pukul 12..bukan pukul 3..."hohoho...haru2...melayang lg rm370 sbb beli tiket lain...flight pukul 5pm...jenuhla melepak di LCCT.....

Pesanan penaja..lepas ni cek tiket betul2...sayang kat duit tu...boleh beli set Salindah ibu....huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width